kAsiH sAyAng..

Sabtu, 25 Disember 2010

SAJA-SAJA...

.
Aku bukanlah insan yg sempurna...byk salah dan silap diri aku ni...tp mcm org lain jgk,aku pn inginkan perubahan dlm diriku...tp kadang2 perubahan yg aku lakukan selalu disalah anggap oleh org sekeliling...
ada yg xpercaya aku berubah atas diriku sendiri,ada yg xsupport aku,ada yg mengata....susah nk puaskan hati semua pihak...memeang susah....kdg2 rasa kecewa sgt2 bila dihina,dipertikaikan....yg paling xboleh tahan bila kita bt baik kt org,nk jaga hati org,tp org balas dgn perkara2 yg menyakitkan hati kita...aduh,parah...sakitnya hati...tp nk bt mcm mna,kn...lumrah kehidupan la...aku lepaskan semuanya dgn menangis...nk berkongsi dgn org pn,dh rasa xpercayakan sapa2 lg sebab selalunya org ni penuh dgn pendustaan...selalu membocor rahsia orang...
aku xdk tempat nk mengadu...blog ni la tempat aku menulis segala luahan hati aku ni....sedih ya amat sgt... :'(

2 ulasan:

  1. . npa ckp camtu....msih ada org yg lbih menyayangi drimu...msih ada lgi yg org menghargai drimu....jgnlah berfikiran sbgitu....berdoalah pda Allah agr dia permdhkan sgala liku2 khidpan kta...

    BalasPadam
  2. biasa la bila org xhargai persahabatan yg kita cuba ciptakan...Allah yg Maha Mengetahui segala2nya...apa2 pn,sabar..=)

    BalasPadam